Q/A ND 2025
Logistikk og praktisk
Når og hvor må vi møte opp for rigging av stand? Oppmøte er ballroom på Radisson Scandinavia kl 08:00. Alle skal være ferdig rigget til kl 09:30. Det vil bli servert frukt, kaffe, vann og te fra kl 09:30.
Hvordan kommer vi oss inn i Radisson Scandinavia med utstyr? Det er en egen konferanse inngang som dere skal bruke for oppriggen. Inngangen er merket med "Meetings & Event" Hvis det er stand som skal sendes dagen før må dette avtales med Radisson ettersom at det er lite tilgjengelig oppbevaringsrom. conference.scandinavia.oslo@radissonblu.com
Kan vi bestille ekstra utstyr, som stoler, skjermer eller strømuttak? Ja. Alt av ekstra utstyr bestilles via denne linken: https://dtms.aiutrix.com/reg/kd/exhibitorstand Velg Næringslivsdagene ved OsloMet, Radisson Blu Scandinavia, 5. september. Lurer dere på noe angående ekstra utstyr, ta kontakt med Morten på Messeselskapet: morten@messeselskapet.no.
Hva gjør vi med materiell etter arrangementet? All materiell etter arrangementet må tas med, og må være tømt før kl 17:00
Tilbyr dere parkering eller transporthjelp for utstyr? Nei, det er tilgjengelig gateparkeringer rundt Holbergs plass.
Hva slags mat og drikke er inkludert for standpersonell? Kaffe, te, vann, lunsjbufeet og frukt
Er det pauseområder eller møterom tilgjengelig for bedrifter? Ja, det vil være et eget pauserom hvor dere kan hente dere kaffe, te og frukt igjennom dagen. Samt sitte eller ligge :-) Det vil også bli servert lunsj på hotellets resturant. Her vil det være varm og kald lunsjretter, og alle alternativer i form av allergener
Bestilling av boller og muffins, eller div. annet Kan ta med selv, men dere har også mulighet til å bestille gjennom Radisson. Ta kontakt med stian@oslostudenthub.no MERK med: Bestilling av varer til stand ND2025
Billetter må bestilles av ansatte som skal delta før 14.08.2025 Alle ansatte som skal delta må hente ut egen personlig billett fra denne nettsiden: https://event.checkin.no/136151/naeringslivsdagen-2025-oslomet Hvis dere ikke har klart før 14.08.2025, kan en hente ut alle billetter, og sende oppdatert liste på hvem i bedriften som deltar innen 04.05.2025, kl 16:00, til stian@oslostudenthub.no. Antall kostnadsfrie billetter per pakke: Presenting partner: 12 stk Platinum: 8 stk Gull: 6 stk Sølv 4 stk Standard: 2 stk Det er mulig å kjøpe ekstra ansatt billetter - for dette ta kontakt med stian@oslostudenthub.no
Kan man kjøpe lunsj til studenter? Ja! Send antall billetter dere ønsker å kjøpe til stian@oslostudenthub.no innen 14.08.2025.
Plantegning over standområdet finnes her
Vi skal ha bedriftspresentasjon, har dere mer info? Hvis dere skal ha bedriftspresentasjon må dere ha med egen PC/MAC for å kunne vise presentasjonen deres. Som backup anbefaler vi at dere har lagret presentasjonen på en minnepenn slik at vi kan koble opp vår PC i tilfelle ting ikke fungerer som ønsket. Arrangørene skal være klar 10 minutter før presentasjonen starter. Bedrfitspresentasjonene vil foregå i et grupperom lenger inn gangen som er forbi hovedområdet. Vi vil merke dette opp i forkant av dagen - samt annonsere bedrfitspresentasjoner underveis på dagen over høyttalerannlegg.
Studentkontakt og eksponering
Hvilke studenter forventes å delta? (Studieretninger, nivå, antall) Vi forventer rundt 1 500 studenter i år også. Alle tekonologi og ingeniørstudenter på OsloMet. Vi har også åpnet for andre universitet å delta.
Kan vi ha konkurranser, giveaways eller andre aktiviteter på standen? Ja, på standen står dere fritt til å gjøre hva dere vil innenfor deres området.
Markedsføring og kommunikasjon
Hvordan markedsfører dere arrangementet til studentene? Arrangementet blir markedsført på nettsider, instagram, inforskjermer og stands på OsloMet i forkant av arrangementet.
Hvordan profileres vi i sosiale medier? Alle bedrifter blir profilert med logo på instagram og LinkedIn. Samt logo og bedrfitsprofil på Oslo Student Hub sin nettside
Kan vi sende inn innlegg til deres Instagram/LinkedIn? Presenting partner, Platinum- og gullpartner kan gjøre dette kostnadsfritt. Sølv og standard må betale ekstra for dette. Ta kontakt med stian@oslostudenthub.no for tilbud.
Vi ønsker å dele studentoppgaver, hvordan går vi frem? For å dele studentopppgaver på nettsiden vår, send oss en mail med følgende info: - Hvilke utdanninger (IT, Maskin, Elektro etc) - Stillingstittel - Om det er bachelor eller masteroppgave - Hvis dere tilbyr kontorplass, hvor er dette? - Hvis dere har søknadsfrist - Link til siden for mer informasjon eller mailadresse
Evaluering og videre samarbeid
Får vi en evaluering etter arrangementet? Det vil bli sendt ut spørreskjema etter endt arrangement
Er det mulig å bli partner for fremtidige arrangementer? Ja, neste arrangement er allerede oktober 2025 - Hackaton
Hvordan kan vi bidra mer aktivt i nettverket rundt Oslo Student Hub? Vi i Oslo Student Hub kan inngå samarbeidsavtaler med bedrifter, for å fremme rekruttering og studentaktiviteter for teknologi og ingeniørstudenter i Oslo. Ta kontakt med kontakt@oslostudenthub.no for mer informasjon!
